تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
بررسی تأثیر دورههای آموزشی بر بهرهوری کارکنان بازاریابی شرکت پارتگستر خوردرو
بررسی نقش ارزش ادراکشده بر گرایش مشتریان به خرید اینترنتی با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)
بررسی تأثیر رعایت استانداردهای بینالمللی بر افزایش جذابیت محصول خرما در بازارهای خارجی
بررسی عوامل تاثیرگذار در بازاریابی شرکتها (مطالعه موردی شرکت مواد غذایی اروم آدا)
بررسی نقش عنصر محصول در بازاریابی صادرات تجهیزات پزشکی
بررسی رضایتمندی مشتریان بانک پارسیان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک شهر تهران
بررسی نقش و تاثیر دانش مدیران بر پیادهسازی تجارت الکترونیک در بانکها
بررسی موانع و مشکلات صادرات زرشک در استان خراسان جنوبی
بررسی تاثیر مقاصد مسئولیت اجتماعی شرکتها بر اعتماد و وفاداری نیروی فروش
بررسی دلایل افول برند کفش ملی ایران از دیدگاه مدیران صنعت کفش در استان تهران
بررسی عوامل موثر بر بهبود و ارتقاء تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک
ارزیابی میزان کیفیت خدمات الکترونیکی موسسه مالی و اعتباری مهر استان قم
بررسی میزان تأثیرپذیری افراد از تبلیغات محیطی با تاکید بر عوامل ساختاری جمعیتشناختی(شهر کرج)
بررسی تاثیر ترفیع بعنوان یکی از اجزای آمیخته بازاریابی خدمات بر بهبود تمکین مودیان مالیاتی
ارائه چهارچوبی جهت استقرار موفق سیستمهای هوشمند تجاری و بازاریابی بر مبنای تجارت جهانی
بررسی راهکارهای رقابتپذیری بنادر کشور با رویکرد لجستیک ارزش افزوده
ارزیابی علل موفقیت بازاریابی محصول گلوتن چینی در صنعت نشاسته استان فارس
شناخت و اولویتبندی موانع موجود بر سر اجرای استراتژیهای بازاریابی در شرکتها
بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی تلویزیون پارس
بررسی عوامل موثر بر ارتقا فرآیندهای مدیریت دانش در بانک صادرات شمال شهر تهران
بررسی چگونگی تاثیرگذاری طبقه اجتماعی بر فرآیند تصمیمگیری خرید فردی در شهرستان اندیمشک
بررسی تاثیر اعتبار مارک تجاری بر وفاداری مشتریان با رویکرد محصولات بهداشتی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و پاسخگویی در سازمان حسابرسی
بررسی میزان تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی (۴P) صادرات گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات
بررسی تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم خرید مصرفکننده
بررسی نقش عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری برای رقابتیشدن سازمانها
موضعیابی استراتژیک نامهای تجاری بانکهای ایران
تجزیه و تحلیل علل عمدهی گرایش مصرفکنندگان شهر کرج به کالاهای خارجی
آسیبشناسی صنعت توریسمدرمانی و ارائه راهکارهای بهبود آن
بررسی مزیت نسبی و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات زعفران ایران
بررسی رابطه بکارگیری حواس پنچگانه (برند حسی) با ارزش برند
بررسی تاثیر عوامل موثر بر ایجاد تبلیغات دهان به دهان در شرکتهای بیمه استان البرز
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر صادرات استان همدان
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و ارائه سازوکارهای مناسب
بررسی پذیرش اجتماعی نانهای صنعتی در شهر تهران
بررسی تاثیر نقش دانش مصرفکننده بر ارزیابیهای او از تعمیم نام تجاری
تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری در صنعت بیمه مورد مطالعه: شرکتهای بیمه در سطح شهر تهران
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------